ماه نشان

:: MahneshaN ::

ماه نشان

:: MahneshaN ::

مشخصات بلاگ
ماه نشان

.

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر ماهنشان

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ب.ظ
نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر ماهنشان



محمدپور: منتخبین شورای شهر ماهنشان مشخص شدند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان ماهنشان از اتمام شمارش آرای شورای شهر ماهنشان خبر داد.



منصور محمدپور امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره و اظهار کرد: مردم با این حضور پر شور و شکوه خود پاسخی محکم به تمام دشمنان داخلی و خارجی که قصد کمرنگ جلوه دادن انتخابات در ایران را داشتند دادند.

وی از حضور 96 درصدی مردم شهرستان ماهنشان در انتخابات خبر داد و افزود: در شهرستان ماهنشان 26 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در رای گیری بودند که از این تعداد 25 هزار نفر با شور و شوق در انتخابات شرکت کردند.

محمدپور با تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان افزود: مردم با حضور در انتخابات حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی در پایان رحیم سعادتی، فریدون ملکی، مهدی موسوی، امیر حسین حسینی و بهنام محمدی را منتخبین مردم برای شواری شهر ماهنشان معرفی کرد.


براساس آخرین گزارش ارسالی از فرماندار ی شهرستان وشمارش آرای شوراهای اسلامی شهر وروستا رحیم سعادتی با 1540رأی،فریدون ملکی 1266رأی،سیدمهدی موسوی 1178رأی،سیدامیر حسن حسینی 1098رأی ،بهنام محمدی 1053رأی ،ولی اله هاشمی الالبدل 942،محمد محمدی 835آرای شهرستان را به خود اختصاص  دادند.


منبع؛خبرگزاری تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی