ماه نشان

:: MahneshaN ::

ماه نشان

:: MahneshaN ::

مشخصات بلاگ
ماه نشان

.


نمایـشگاه جهانی دیتـرویت و مدل‌های جدیـد خـودرو

از روز شنبه هفته گذشته (۱۸ ژانویه ۲۰۱۴/ ۲۸ دی ۹۲) نمایشگاه بین‌المللی خودرو دیترویت در آمریکا درهای خود را به سوی بازدیدکنندگان خود گشود. حدود ۲۰۰ تولید کننده خودرو از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور دارند. در این نمایشگاه که تا روز ۲۶ ژانویه ادامه دارد نزدیک به ۵۰ مدل جدید خودرو رو

رونمایی مرسدس بنز از مدل C-class


مرسدس بنز در میان بزرگان خودروساز جهان در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت، از مدل C-class های خود رونمایی کرده است. این مدل مرسدس که اکنون در آمریکا عرضه شده، در آینده مشخص خواهد کرد که آیا این شرکت می‌تواند با فروش آن در آمریکا همچنان پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در بازار آمریکا باشد یا جایش را به شرکتی دیگر خواهد سپرد.


کراس اوور آئودی با طراحی جدید



شرکت خودروسازی آئودی در بازار آمریکا وضعیتی بهتر از گذشته یافته است. امسال در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت مدل کراس اوور آئودی با طراحی جدید عرضه شده است. نوعی مدل ورزشی آئودی که برای هر خیابان و جاده‌ای مناسب است.


سری M4 کوپه ب ام و



شرکت خودروسازی “ب ام و” آلمان، در نمایشگاه جهانی دیترویت از سه‌ خودروی جدید خود رونمایی کرده است: ب ام و سری M4 کوپه (تصویر)، M3 لیموزین و ۲ کوپه. این شرکت همچنین بعضی خودروهای برقی خود را نیز چون مدل های i3 و i8 در این نمایشگاه عرضه کرده است.


پورشه ۹۹۱ تارگا برای فتح بازار خودرو در آمریکا



آمریکایی‌ها علاقه شدیدی به خودروهای پورشه دارند. آمریکا مهم‌ترین بازار فروش خودروهای پورشه شده است. نسل جدید تارگا برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۴ دیترویت در معرض دید عموم قرار گرفته است. پورشه ۹۹۱ تارگا بدنه‌ای خاص دارد و شیشه عقب‌اش ثابت است. نسل اولیه پورشه تارگا در سال ۱۹۶۵ روانه بازار شده بود.




ولوو مدل XC کوپه را عرضه کرده است


شرکت خودرو سازی سوئدی ولوو چندی‌ست زیر نظر شرکت خودروسازی “گیلی” چین قرار گرفته است. شرکت گیلی گرچه مسئول رسیدگی به امور مالی ولوو است، اما مسئولان شرکت را در اجرای برنامه‌های خود آزاد گذاشته. ولوو در نمایشگاه دیترویت آمریکا، که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی اتومبیل در دنیاست، مدل XC کوپه را رونمایی کرده است. XC کوپه نشانی از طراحی‌های آینده این شرکت خودروسازی را در خود دارد.

فورد موستانگ چهارسیلندری


علاقمندان فورد موستانگ، قبل از آغاز کار نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت آمریکا، نگران شایعاتی بودند که گفته می‌شد موستانگ چهارسیلندر، به جای موستانگ‌های قدیمی ‌شش‌سیلندر به بازار خواهد آمد. اکنون مشخص شده که مدل جدید با موتور مقرون به صرفه EcoBoost تنها چهارسیلندر دارد. فورد موستانگ چهار سیلندر ۳۰۹ اسب بخار قدرت دارد.

مدل جدید RC-F لکسوس در نمایشگاه دیترویت

شرکت لکسوس، شاخه لوکس‌ساز خودروساز ژاپنی تویوتا، مدل جدید RC-F خود را راهی نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت آمریکا کرده است. از این مدل در ماه نوامبر سال گذشته میلادی در توکیو رونمایی شده بود. مدل جدید RC-F شرکت لکسوس دو دره، کوپه و قدرت آن ۴۵۰ اسب بخار است و موتوری پنج لیتری دارد.

بیست


نظرات  (۲)

موفق باشید . وبلاگتون عالیه
پاسخ:
ممنون
  • محمد رضا ماهنشان
  • سایتت خیلی خیلی قشنگ است
    موفق باشی

    پاسخ:
    ممنون از لطف شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی