ماه نشان

:: MahneshaN ::

ماه نشان

:: MahneshaN ::

مشخصات بلاگ
ماه نشان

.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

مذاکرات ادامه دارد….


 

یک روزنامه سراسری در صفحه اول خود با انتشار کاریکاتور و تیتر «با ما چه کردی تلویزیون» نوشت: شیوه پخش مستقیم بازی والیبال ایران و لهستان تماشاگران را تا مرز فروپاشی عصبی پیش برد.



واکنش بهنوش بختیاری به یک امر به معروف

 

در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «من همیشه رنگی میپوشم چون معتقدم رنگ شاد به انسان نیروی مثبت میده..با زننده پوشی مخالفم..اما حجابم یک حجاب معمولیه..مسلمانم ومثل خیلی از شما اعتقادم تو یه چیزایی قوی وتو یه چیزایی معمولیه..البته دلایل خودمو دارم که بنا به عرف جامعه گفتنش درین فضا غیر منطقیه..نه ازروی ترس..چون من فقط از خدا میترسم وبس..درین مدت خیلیا فاز گشت ارشاد درین محیط گرفتن..به بهانه امربه معروف بی ادبی ها کردن..به اندازه عقده ها ازار کلامی رساندن..وچون من دختر بختیاریم اصولا وقتی کسی ازبالا نگام میکنه لج میکنم و امکان نداره به نصیحت توخالیش گوش بدم..اما وقتی این کامنت رو دیدم با تمام وجود به این فکر کردم که حتماً مشکل از من بوده که شخصی با این حجم ادب و شخصیت ازم درخواست کردن که حجاب بهتری داشته باشم..آدمی که اگه ببینمش به دلیل شعورش ..ایمان واقعیش..تربیت واصالتش..نه به دلیل تعریفش از من..بلکه به دلیل لحن پراز ادبشون..که اگه میخوای انتقادیراز شخصی بکنی انقدرنرم ودرست بگی که اون فرد تحت تاثیر قرار بگیره..سرتاپاشو گل بارون میکنم..وبه احترام این شخص که زیباترین کامنتو راجع به حجاب من گذاشته وبه حرمت خدای عزیزی که این شخص میپرسته..سعی میکنم دقت بیشتری بر پوششم داشته باشم..وبا جان ودل دست ایشونو میبوسم. .نوکرشم هستم..این یعنی مومن واقعی..خیلی ممنونتم عزیزم

 

یکی از احزاب اسلامگرای ترکیه، از نماد کلید برای آرم و پرچم خود استفاده نموده است که شباهت فراوانی با نماد انتخاباتی دکتر روحانی دارد.



بعد از تفکر داعشی حالا انگشتر و نشانه های داعش

 

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: امروز صبح برای خرید انگشتر به نقره فروشی شهرمان رفتم و با کمال تعجب دیدم انگشتری با طرح پرچم داعش و نقره ساخت ترکیه در ویترین است!!! از فروشنده خواستم انگشتر را بیاورد و از ان عکس گرفتم به بهانه نشان دادن به دوستانم….

 


عکس عاشقانه داعش برای ترغیب به ازدواج

 


شکار بنتلی انگلیسی در تهران

 


اسید حیوانى

 

میگن نوشابه انرژى زا (ردبول RedBull) حاوى ٠،۴٪ اسید حیوانى میباشد که معمولاً این اسید از خون، گرده و اسپرم حیوانات چون خوک، و گاو بدست میاید که مطلقاً حرام بوده و باعث سایر مریضى ها میشود.

 


نصب کولرآبی روی وسایل نقلیه، پدیده جدید امسال!

 














مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به منتقدان گفت که حجاب “نامناسب” یکی از نمایندگان زن پارلمان اروپا به هنگام دیدار با علی لاریجانی “عامدانه” نبوده و تقصیر متوجه مسئولان امر است که در تفهیم حجاب “کوتاهی” کرده‌اند.

 

 

حسین شیخ‌الاسلام، مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، به انتقادهایی که در مورد نحوه پوشش یکی از نمایندگان پارلمان اروپا در دیدار با علی لاریجانی عنوان شده، پاسخ داد. وی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس گفت: «حجاب نامناسب این نماینده میهمان عامدانه و از سر شیطنت نبود و کوتاهی مسئولان امر در تفهیم موضوع رعایت حجاب کامل در دیدارها باعث شد تا این مسئله اتفاق بیفتد.»

روز شنبه (۱۶ خرداد) المار بروک، رئیس کمیته کمیسیون روابط خارجی پارلمان اروپا، به همراه یک هیئت ۷ نفره با شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز علی لاریجانی، رئیس مجلس، دیدار کرد.

پس از انتشار تصاویری از این دیدار در خبرگزاری‌های داخلی، نحوه پوشش ماریچه اسخاکه، سیاستمدار هلندی همراه این هیئت، به موضوعی بحث‌برانگیز تبدیل شد و انتقادهایی را به همراه آورد.

حسین شیخ‌الاسلام در دفاع از این نماینده پارلمان اروپا گفته است: «این نماینده پارلمان اروپایی فکر می‌کرد که رعایت حجاب محدود به داشتن یک روسری برای سر است و اقدام وی را نمی‌توان عمدی دانست، چرا که اگر اینگونه بود می‌توانست به هنگام عکس گرفتن نزدیک رئیس مجلس کشورمان بایستد، اما او از دور با رئیس مجلس سلام کرد.»

 

 

لباس “توهین‌آمیز”

رسانه‌های محافظه‌کار با برجسته کردن تصویر ورود خانم اسخاکه به داخل سالن محل دیدار، از “تنزل استانداردهای حجاب” نوشته و به وضعیت پیش آمده اعتراض کرده‌اند.

ماریچه اسخاکه یکی از منتقدان وضعیت حقوق بشر در ایران است و پیش از این نیز به ایران سفر کرده است. او از جمله نمایندگان هیئت پارلمان اروپا بود که در سال ۲۰۱۳ با نسرین ستوده و جعفر پناهی در تهران دیدار کرد.

مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران، از جمله معترضان به نحوه پوشش این سیاستمدار هلندی در دیدار روز شنبه بود. او عکسی از خانم اسخاکه را در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از آن به عنوان “ریشخند ارزش‌های اسلامی و انسانی و توهین به مسئولان تراز اول نظام” نام برده است.

 

 

 

این نماینده مجلس پوشش نماینده ۳۶ ساله پارلمان اروپا را “مناسب پارتی و رقص شبانه” دانسته و از علی لاریجانی و علا‌ءالدین بروجردی به دلیل لغو نکردن این دیدار پس از مشاهده پوشش خانم اسخاکه به شدت انتقاد کرده است.

مهدی کوچک‌زاده عکسی که را که خبرگزاری فارس از حجاب این نماینده پارلمان اروپا منتشر کرده با هشتگ‌هایی نظیر “ریشخند” و “لباس شب” با کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

پوشش زنان سیاستمدار اروپایی در دیدار با همتایان ایرانی‌شان پیش از این نیز خبرساز بوده است. از جمله مشهورترین این موارد پوشش کاترین اشتون، مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در مذاکرات هسته‌ای با ایران بود. رسانه‌های ایرانی در سال ۱۳۸۹ و در جریان مذاکرات هسته‌ای به سرپرستی سعید جلیلی، یقه لباس خانم اشتون را دستکاری کرده و آن را چند سانتی‌متر بالاتر بردند.

این فوتوشاپ در حالی روی عکس‌های منتشر شده از کاترین اشتون در مطبوعات صورت گرفت که لباسی که او در آن دیدار به تن داشت، خارج از عرف دیپلماتیک نبود