ماه نشان

:: MahneshaN ::

ماه نشان

:: MahneshaN ::

مشخصات بلاگ
ماه نشان

.

ماجرای خیابان گوگل در تهران ؛ دیدنی و خواندنیها
محصول گوجه برداشت محصول گوجه‌فرنگی در بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع بندر‌عباس آغاز شده است. به طور متوسط از هر هکتار ۲۵ تن محصول برداشت می‌شود. بخش عمده محصول برداشت شده به تهران ارسال می‌شود. آزادی مرزبانان چهار مرزبان گروگان گرفته شد...

محصول گوجه

برداشت محصول گوجه‌فرنگی در بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع بندر‌عباس آغاز شده است. به طور متوسط از هر هکتار ۲۵ تن محصول برداشت می‌شود. بخش عمده محصول برداشت شده به تهران ارسال می‌شود.

بیست

آزادی مرزبانان

چهار مرزبان گروگان گرفته شده توسط گروه تروریستی جیش‌العدل به ایران بازگشتند. گفته شده که مرزبان پنجم، جمشید دانایی‌فر، هنگام اسارت به قتل رسیده ولی هنوز جسد وی تحویل داده نشده است.

بیست بیست

ماجرای خیابان گوگل در تهران

پیش از اینکه لری پیج (بنیان گذار گوگل) به همراه دوستانش ایده،ی موتور جستجوی وب هوشمند به ذهنشان برسد؛ اهالی شمیرانات با گوگل سر و کار داشتند، هرروز از این خیابان می گذشتند و یا در آن سکونت داشتند، نام این خیابان در حقیقت گوگِل نیست بلکه گوگَل(googal)، یعنی جایی که گله‌داران گاو باشند، این خیابان نزدیک میدان تجریش است.

بیست

عجب شیرجه‌ای!

شیرجه در دریاچه گهر در لرستان.

بیست

ساحل زیبای؟ بندرعباس

وقتی آدم‌ها به همه‌چیز، حتی زباله هم عادت می‌کنند.

بیست

مسابقات روبو کاپ

نهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران با حضور ۳۸۸ تیم از از ۲۲ کشور جهان که شامل ۴۸ تیم خارجی و ۳۴۰ تیم ایرانی بود در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

بیست

شخم زدن سنتی

زندگی روستایی در خراسان شمالی

بیست

سرویس بهداشتی

در نوبت استفاده از سرویس بهداشتی مردانه

بیست

دیگه چی داری؟

در نخستین روز ثبت‌نام یارانه نقدی: پیتزا، برگر، سیب‌زمینی سرخ شده، همبرگر مخصوص، ثبت‌نام یارانه و فلافل داغ با مدیریت.

برگ تنباکو

برداشت تنباکو در بندر لنگه.

بیست

خمیازه در خانه ملت

اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ با چاق سلامتی گرم نمایندگان همراه بود. البته بعضی از نمایندگان خسته از تعطیلات برگشتند.

بیست

فک پلمب کیک زرد هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر مراسم گرامی‌داشت روز ملی فناوری هسته‌ای به همراه مراسم نمادین فک پلمب کیک زرد با حضور دانشجویان برگزار شد.

بیست

تخریب باغ سیب مهرشهر

باغ سیب مهر شهر که به ریه سبز کرج مشهور است تخریب و زمین آن شخم زده شد. این باغ ۳۰۰ هکتاری جزئی از مجموعه کاخ مروارید متعلق به اشرف ‌پهلوی بود که بعد از انقلاب مصادره و به بنیاد مستضعفان واگذار و سپس در سال ۱۳۸۶ به بهای ۷۰ میلیون تومان به یک ارگان نظامی فروخته شد. طبق اصل ۸۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی این کاخ جزو اموال ملی بوده و قابل انتقال نیست.

بیست

سه روایت از زندگی

نمایش سه روایت از زندگی نوشته یاسمینا رضا، به کارگردانی سیما تیرانداز در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت.

بیست

معصومه ابتکار در بیمارستان

تصادف اتومبیل معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در راه نشست هیئت دولت باعث مجروح شدن او از ناحیه کتف شد. خانم ابتکار در بیمارستان پارس مورد عمل جراحی قرار گرفت.

بیست

شنا ممنوع

تابلویی در کنار رود زاینده رود. این تابلو مربوط به دورانی در گذشته‌ است که رودخانه آب داشت.

بیست

اعتراض به تدفین ریچارد فرای در اصفهان

پرفسور ریچارد فرای، ایران‌شناس مشهور در سن ۹۴ سالگی درگذشت. او ده‌ها اثر در مورد ایران تالیف کرده و بنیانگذار مرکز مطالعات ایرانی در تهران و مرکز ایران‌شناسی در دانشگاه هاروارد و کلمبیا بود. این استاد حتی مورد احترام مقام‌های ایران پس از انقلاب قرار داشت و احمدی نژاد هم به او یک واحد مسکونی در اصفهان هدیه کرد. فرای وصیت کرده که در کنار زاینده‌رود دفن شود که با اعتراض این افراد روبرو شده است.

بیست

شرعا فقط مخصوص شستن ظروف

حالا سؤال این‌جاست که قبل از نصب این نوشته، همکاران گرامی چه کاربرد غیر شرعی از این اسکاچ داشته‌اند؟

بیست

شهر بدون گدای ایران

بیست

میشناسیدش!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی